t77-1.jpgfedon_georgitsis.jpg

Ήθελα να ΄ξερα τι ψάχνεις. Τι αλήθεια! Αφού έχεις ήδη αντιληφθεί  ότι ο ιδανικός άντρας, είναι ένα κλικ στο ποντίκι σου. Ένα έγχρωμο λινκ. Απλό είναι. Το πατάς και εβουαλά τον βρήκες.

Τι θα πει ποιός είναι; Μα, τον έχεις απέναντί σου, καλή μου. Δεν κατάλαβες ακόμα ότι το ένστικτο και η μοίρα σου σε έσπρωξε να βρεθείς εδώ σήμερα;

Ανακεφαλαιώνω. Μπροστά σου ξαπλώνουν 220 εκατοστά (με τον Φ.Π.Α.) άτακτου ανδρικού  σώματος.  Προς βρώσιν και συμμόρφωσιν. Επίσης κάποια εκατομμύρια εκατοστά ανεξερεύνητης ψυχής. Το τελευταίο είναι προσφορά λόγω αρχής σεζόν. Από το τέλος Ιουλίου το παρόν προϊόν θα διατίθεται μόνο ως σώμα προς εξερεύνηση, καθώς δεν θα προλαβαίνει παραγγελίες.

Εξηγούμαι και αναλύω το υπογράφον αρσενικό.

Εν αρχή με ποιόν μοιάζω. Φωτό δεν δίνω διότι θα καεί η οθόνη. Θα σου έλεγα να θυμηθείς την ταινία «Οι θαλασσιές οι χάντρες». Μάλλον με τον Φαίδωνα Γεωργίτση εκεί μοιάζω και σαν εμφάνιση και στυλ αλλά και σαν ρόλος. Είναι αυτός που προσπαθεί να κατακτήσει τη Ζωή Λάσκαρη. Μόνο φρόντισε να μη με βάλεις να ξυρίσω …μουστάκι.

Ας αναλύσουμε τα  most popular χαρακτηριστικά του άντρα που επιθυμούν οι γυναίκες για να δεις ότι έχω δίκιο.

1) ΄Αντρας «ο πρίγκηπας παραμυθιού».

Μα το βλέπεις ότι ψάχνεις άδικα; Υπάρχει καλύτερος στο παραμύθι από μένα; Παραμύθι όμως που να ξέρεις από πριν ότι είναι τέτοιο, όχι κορόιδεμα. Θα πάω και στον κολλητό μου στον Ιππικό, θα βουτήξω ένα λευκό άλογο, θα το στολίσω κορδέλες, θα δανεισθώ και από το γειτονικό ΔΗΠΕΘΕ μια στολή αναγεννησιακού πρίγκηπα και θα έρθω στο σπίτι σου. Θα παρκάρω το Ντορή, στα 30 εκατοστά ανάμεσα στο Γκολφ και στο Κορόλλα (το πως θα βγουν αυτοί για να φύγουν μετά, είναι άσχετο θέμα) και θα χτυπήσω το κουδούνι σου. Εσύ κλασσικά θα κατέβεις από το μπαλκόνι αν είσαι στον πρώτο όροφο και με το …κλιμακοστάσιο για πιο πάνω, (που θες να βρω τη ξύλινη τη σκάλα, με άλογο έρχομαι). Διότι κορίτσι μου δεν σε παίρνω απλώς. Σε κλέβω. Πού θα πάμε; Δεν το ξέρεις ότι έχω πύργο στη Μάνη; Θα σε βάλω εκεί πυργοδέσποινα, πριγκήπισσα της ζωής μου.

2) ‘Αντρας «ο πολλά βαρύς κι ασήκωτος»

Ωραία θέλεις τέτοιον τύπο. Που να περπατάει και να τα σέρνει. Και από αυτό γίνομαι. Όποτε θέλεις πλακώνω και στις γρήγορες και  κάνω καινούργιο  όποιον  θα θελήσει να σε πειράξει. Γιατί αν δεν μπορείς να προστατεύσεις αυτό που έχεις τότε δεν έχεις τίποτα. Οφείλεις να το φροντίζεις και να το φυλάς σαν τα μάτια σου.  Το ΚΑΤ είναι το επόμενο πεδίο της συνάντησης με τους ενοχλητικούς. (Ανάλογα με τον όγκο του επίδοξου ενοχλητικού μπορεί να βρεθώ κι εγώ στο γύψο αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία)

3) Άντρας  «ο αθλητικός»

Κοίτα αν θέλεις άντρα στυλ «Αθλητισμός για όλους», «Περιπατητικός όμιλος Βραχασίου», «Φύση -Κυνήγι- Ψάρεμα» κ.τλ. νομίζω και πάλι ότι έκανες το σωστό κλικ. Η ερασιτεχνική σχέση με τον αθλητισμό είναι νόμος στην καθημερινότητά μου. Τώρα το γιατί τις πιο πολλές φορές με τους κολλητούς μου πλακωνόμαστε στα παϊδάκια αντί στην προπόνηση, είναι απόλυτα σχετικό. Έχει να κάνει κυρίως με την γύμναση των σιαγόνων.

4)  Άντρας «ο ανοιχτοχέρης»

‘Ενα θα σου πω. Όλα δικά σου. Αρκεί να ξέρω ότι σ’ έχω. Το χρήμα δε μου λέει έτσι κι αλλιώς πολλά, οπότε δεν θα στενοχωρηθείς από αυτό. Αν πάλι ζητάς περισσότερα,  αν μ’ αγαπάς, βολέψου και με τα λίγα.

5)  Άντρας «ντούρασελ»

Ωραία λοιπόν. Η ψυχή σου ορέγεται άντρα εραστή ντούρασελ (ανοιχτά 12-6  το πρωί υπερωριακώς). Δεν ζητάς και τίποτα δύσκολο. Αν και οπαδός του «ποιοτικού» (αν θέλω ας κάνω κι αλλιώς)  κάτι θα γίνει για σένα. Αν μη τι άλλο θα …φορτίζω από το μεσημέρι.

5)  Άντρας «ο ευαίσθητος, ρομαντικός, συναισθηματικός, ποιητικός κλπ»

Έχεις πέσει στο σωστό λινκ. Συνώνυμος (κατά το λεξικό Μπαμπινιώτη το ρομαντικός εξηγείται όπως το βασίλης). Μπορώ να κατεβάσω το μισό ηλιακό σύστημα στα πόδια σου.

6)  Άντρας «ο έξυπνος»

Μπορώ να αλλάξω κατηγορία να πάρω αθλητικά;

7)  Άντρας «ο σοφιστής, διαννοούμενος, φιλόσοφος, ιδεαλιστής»

Εγώ ο κατάλληλος. Τόσο σκεπτόμενος που κινδυνεύω να χαρακτηριστώ ότι ζω μονίμως στην κοσμάρα μου. Η φιλοσοφία, η ιστορία και η φιλολογία εξάλλου είναι τα απωθημένα μου οπότε όρεξη να ΄χεις να με ακούς και να με υποφέρεις.

8)  Άντρας  «ο με χιούμορ».

Με το παρόν ποστ πιστεύω ότι το χαρακτηριστικό δεν χρήζει άλλου επιχειρήματος.

Όπως αντιλαμβάνεσαι, αδίκως ψάχνεις. Τα πάντα είναι δίπλα σου. Μπορείς να τα αγγίξεις. Στο τέλος όμως και χωρίς πλάκα, πρέπει να καταλάβεις ότι τον άντρα εσύ τον φτιάχνεις. Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά όλοι τα έχουμε, άλλα σε περισσότερη αλλά σε μικρότερη κλίμακα και περιμένουν εσένα να τα εξωτερικεύσεις και να τα ισορροπήσεις.

Η γυναίκα γεννάει τον άντρα. Η γυναίκα και τον πλάθει. Αρκεί να κάνει «κλικ» μέσα σου και να κάνεις μέσα του. Τα άλλα γίνονται και οι διαφορές ισορροπούνται. Πίστεψέ με. Και πιο σπουδαίο  δεν είναι να κάνεις εσύ κλικ σε κάποιον, αλλά αυτός σε σένα.

Τώρα αν ρωτάς για μένα δεν έχω φυσικά καμία σχέση  με τον Φαίδωνα Γεωργίτση εκτός από το ότι φλερτάρω τη Ζωή μου, με ρίσκο, χωρίς φρένα, στου παραδείσου τα μπουζούκια, σε  αυλές που μοσχοβολούν γιασεμιά και σε θαλασσιές χάντρες. Μη με περιορίσεις, μη μου στερήσεις την ανάσα και τους φίλους μου, μη με αλλάξεις, κράτησέ με κοντά σου ελεύθερα, αγάπησέ με, νιώσε με.

ΥΓ 1.  Ξέχασα να πω ότι ο άντρας «ο σφιχτός, ο μίστερ φέτες» μας τελείωσε. Πριν λίγες μέρες έφυγε το τελευταίο κομμάτι. Κάηκε στο ζέσταμα. Σε προηγούμενο ποστ.🙂