Για το σημερινό debate των 6 πολιτικών αρχηγών
Δεν θέλω να ακούσω για το ποιος είναι ο πλέον ανίκανος
Δεν θέλω να ακούσω για το ποιος είναι ο πλέον δημοκρατικός
Δεν θέλω να ακούσω για το ποιος είναι ο πλέον έντιμος
Δεν θέλω να ακούσω για την χούντα, τον εμφύλιο και την Μικρασιατική καταστροφή
Δεν θέλω φωνές, τεχνητή όξυνση και προσωπικούς χαρακτηρισμούς
Για όλα αυτά έχω δική μου άποψη, δεν χρειάζομαι άλλη

Θέλω σαφείς απαντήσεις στο τι έχουν πρόγραμμα να κάνουν:
α) Στο ασφαλιστικό, να μου πουν υπεύθυνα μέχρι ποια ηλικία έχουν σκοπό να δουλεύει ο πολίτης
β) Στο εργασιακό, να μάθω τι σημαίνει ανασφάλιστη εργασία και πόσες ώρες θα δουλεύουν οι νέοι εργαζόμενοι για να παίρνουν μισό μισθό
γ) Στην αναθεώρηση του Άρθρου 16, να ξέρω αν τελικά θα γίνει και ποιος αρχηγός την θέλει
δ) Στο νέο σχέδιο του Κυπριακού, να με ενημερώσουν πού θα κινείται και ποια πρέπει να είναι η κατεύθυνση της νέας κυβέρνησης
ε) Στο θέμα των Σκοπίων, να μου πουν γιατί παραμένει άλυτο και πώς σκοπεύουν να το λύσουν
στ) Στις σχέσεις με Αμερική – Ευρώπη, να δω πού πιστεύει ο καθένας ότι συμφέρει τη χώρα να δώσουμε βάρος
ζ) Στις σχέσεις με Ρωσία, να ξέρω αν θέλει κάποιος να εφοδιαστούμε με πυραύλους «προστασίας» εναντίον της
η) Στις σχέσεις με Τουρκία και στο θέμα των εξοπλισμών να ξέρω ποιος θέλει να μεταβληθούν και πώς

Δεν ξέρω αν θα τεθούν αυτά τα ερωτήματα από τους δημοσιογράφους και αν θα απαντηθούν σαφώς και όχι με γενικότητες. Ξέρω όμως θα ΄θελα να τα ακούσω. Αν πάρω πειστικές απαντήσεις έστω κι αν είναι «κακές» θα είναι σημαντικό κριτήριο για την ψήφο μου.

