Με κάλεσε  το αγαπητό μου αστροπελέκι να διαλέξω τα τραγούδια

που με αγγίζουν και την ευχαριστώ πολύ. Η μουσική είναι μια από

τις αδυναμίες μου. Αλλά η αλήθεια είναι ότι ανάλογα με την διάθεση

αλλάζει και η προτίμηση στα τραγούδια.

Η σημερινή εποχή μου αναζητάει πιο ήπιες μουσικές εκδοχές, πιο

ήσυχες, αλλά και ένα δυνατό καλό κομμάτι μπορεί να με συνεπάρει.

Τις τελευταίες μέρες ακούω αρκετά  το Koop Island Blues ειδικά τις

νύχτες και μπορώ να πω ότι με αγγίζει.

Εχω γράψει στη  ζωή μου πολλές ώρες «πτήσης» με τη «Θάλασσα

πλατιά» του Μάνου σε στίχους του Γιώργου Ρούσσου, ένα τραγούδι

που με ηρεμεί. Καταθέτω την ερμηνεία του τραγουδιού στο κλιπ από

την Δόμνα Κουντούρη.

Θάλασσα πλατιά

σ’ αγαπώ γιατί μου μοιάζεις….

Κύματα πουλιά

στα ταξίδια σας που πάτε

τα αλαργινά

την κρυφή μου λύπη πάρτε

κι απο ‘κει μακριά

να μου φέρετε κι εμένα τη χαρά

