001.jpg

Χρόνια πολλά σε όλους.

Σήμερα ειναι για κάποιους από μας διπλή γιορτή. Θέλω να στείλω τις θερμότερες ευχές μου σε τρεις αγαπημένες μου μπλόγκερς που γιορτάζουν. Πρώτα και καλύτερα στη Βασιλική με τη μοναδική εσωτερική γραφή που μπορεί να καταθέτει κομμάτια της ψυχής της και η οποία ήταν ίσως το πρώτο μπλογκ μαζί με της αργυρένιας που επισκέφτηκα και κόλλησα όταν μπήκα σαν απλό κόμμεντ στη μπλογκόσφαιρα, αλλά και στην Βασιλεία με την γλώσσα που τα σπάει και δε χαρίζεται πουθενά, είναι πάντα θηλυκή και κυρίως αληθινή. Επίσης έμαθα αργότερα ότι γιορτάζει και η γλυκειά μου φάβα, με την ανάλαφρη αλλά και έξυπνη γραφή, χρόνια της πολλά. Τις ευχαριστώ και τις τρεις για τις ευχές τους.

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά και για τις ευχές σας και για την παρέα, όλη αυτή τη χρονιά από τις 25 Μαϊου, που ξεκίνησα το blogging. Ελπίζω τη νέα χρονιά να βρεθούμε και από κοντά, να συζητήσουμε και να διασκεδάσουμε παρέα.

Ευχαριστώ ….Τον μικρό ΑστερΆκη που μου έδωσε τη χαρά να είναι πρώτος πρώτος και να μου σπάσει το ρόδι στο blog μαζί με τη μαμά του. Tην Μαρία Νικολάου την πορτοκαλένια ηλιαχτίδα μου, που τη χρονιά αυτή μοιραστήκαμε αμέτρητους στίχους και συναισθήματα. Τη θαλασσινή μου νεραϊδοδέσποινα, που στέκεται πάντα δίπλα μου με το ραβδάκι της να μου χαρίζει χαμόγελα και ομορφιά. Την σελήνη την πιο ένοχη περίπτωση σε θηλυκό και παλιά λατρεμένη μου φίλη. Τον οcean έναν καλό φίλο που γνώρισα εδώ, ένα κρητικόπουλο με ευαισθησίες και γραφή που μυρίζει αρμύρα. Την γλυκειά μου γλαρένια που βρίσκεται κοντά μου με ειλικρινή αγάπη. Τον lockheart τον φίλο μου τον Σπύρο με την ευαίσθητη γραφή. Την Dora Tsirka μια καλή φίλη με την πιο καταπληκτική πένα στα κείμενα που με τιμά κάθε φορά που με επισκέπτεται. Στην υπέροχη Αλκυόνη που πάντα περιπλανάται και χαρίζει όμορφα κείμενα, ευχές, αναφορές και επισημάνσεις.  Στην γλυκειά μου nonblogger Αθανασία-ηλιαχτίδα, που με σφιχταγκαλιάζει με τα σχόλιά της από τότε που ήρθε στο «get a life» και την αγαπάω αληθινά γιατί είναι κι εκείνη αληθινή κι αυθόρμητη.

Στη δασκάλα και νονά μου τη αναγεννημένη ρενάτα που είχε την ιδέα να με βαφτίσει κάποτε «πορτοκάλι» κι από τότε κράτησα τη γεύση του. Στη θαλασσοθλιμμένη μου χανιώτισσα με το γλυκό χαμόγελο να της ταιριάζει πιο πολύ.  Στην Γωγώ μου με τους στίχους -κομμάτια- της καρδιάς της που ανοίγουν σαν μωβ πανσέδες στις οθόνες μας.  Στον blogger Μanaliss που καλωσορίζω στο μπλογκ μου και μου έκανε τιμή να μου ευχηθεί ίσως στην πρώτη του επίσκεψη. Στην ρομαντική κι ερωτική Ναταλία μου, από τις πιο αγαπημένες μου επισκέψεις και τις πιο θηλυκές πένες. Στον πάντα ευαίσθητο και περιγραφικό Γιώργο, τον εραστή της Ζωής, μια πολύ δυνατή γραφίδα. Στο γλυκο…νατασσάκι με τις τόσο σπάνιες για την εποχή μας οικολογικές ευαισθησίες, και την δοτική ψυχή (είναι και μαμά του αστερΆκη…). Στην αγριοκερασοζουζούνα τη φορτωμένη δώρα για τον «μικρό βασίλη» στράους και γλυκό κυδώνι χρόνια πολλά επίσης. Στην ψυχούλα μου που λες και με ξέρει και την ξέρω από κοντά, με τα τόσο ψυχολογικά και ψαγμένα κείμενά της, αλλά και την αγάπη που έχουμε αμοιβαία. Στο παλιό καλό μου φίλο τον Ασκάρ σαν το παλιό καλό κρασί, με την δυνατή και προκλητική  γραφή για αναγνώστες που την αντέχουν.

Στην πιο μικρή, πιο ευαίσθητη, πιο καλλιτεχνική και πιο όμορφη από τις αγαπημένες μου «αδελφές», στη Μάρω τη νεφέλη τ’  ουρανού μου. Στην Κάτια μια καλή μου φίλη μια υπέροχη γραφή αναζητήσεων ευαισθησίας και επικοινωνίας. Στην Purple που μένει στη γενέτειρά μου  την Λευκωσία με την δυνατή «γυναικεία» της γραφή. Στην Σίλια μια μπλόγκερ με άποψη που ανακάλυψα στον αέρα του διαδικτύου με την πολυγραφότητα στα κείμενα. Στην Φεγγαραγκαλιά μου, μια από τις φθασμένες μπλόγκερ με εικαστική και συγγραφική πληρότητα που κοσμεί η παρουσία της τον ιστόκοσμο. Στην e-diVa μου που με γοητεύει μέσα από λέξεις και εικόνες και διαθέτει μια ιστοσελίδα στολίδι με δημιουργίες τολμηρών και ασυνήθιστων κειμένων και σημαντικών βίντεο. Στο νέο φίλο μου μανιτάρι του βουνού, που χαρίζει στο μπλογκ του σελίδες ψυχικής ελευθερίας, εσωτερικής σκέψης και γαλήνης σε κάθε περαστικό και μόνιμο αναγνώστη. Στην γλυκειά μου nonblogger Βερονίκη, που πάντα με σκέφτεται και την σκέφτομαι με αμοιβαία αισθήματα και θέλω να είναι καλά. Στην Διηάνειρα, μια νέα μπλόγκερ με μεγάλη όμως ψυχή κι ευαισθησία για τα παιδιά. Στην Kat μια αμερικανίδα που ζει και εργάζεται στην Αθήνα, που με τον καιρό έχει αποκτήσει αντίληψη ελληνική, με τιμά που με διαβάζει και την συγκινεί η γραφή μου.

Στην γλυκειά μου Ειρήνη, από τις πιο παλιές μου αγαπημένες φίλες μπλόγκερ, αρκετά εύθραυστη και ευσυγκίνητη σαν λουλούδι. Στην roadartist μια νέα μπλόγκερ που αν μπορούσε τον κόσμο να άλλαζε θα ξαναέβαφε γαλάζια τη θάλασσα, προς το παρόν κέρδισε εμένα. Στη μικρή μου μελισσούλα τη μάγια, που στα πρώτα της πετάγματα, έχει περίσσεια σκέψης κι ωριμότητας και γράφει σημαντικής αξίας ποστ. Στην Ρίτσα Μασούρα στη ριτς μας, μια υπέροχη γυναίκα και άνθρωπο, που αν θα μπορούσα το μπλογκ μου να άλλαζα θα το έβαφα μόνο με τη σκέψη και τις γνώσεις της, με τιμά μόνο που με θεωρεί φίλο της. Στην Άννα, τη διδυμίνα φίλη μου από τα «τιμημένα χώματα», που βρέθηκε πίσω στη σειρά αλλά είναι ψηλά στη σκέψη μου και ξέρει οτι την πειράζω γιατί την συμπαθώ. Στον υπέροχο φίλο μου τον Αντώνιο, με τα κείμενα αγγίγματα ψυχής, από τις πιο αποκρυσταλλωμένες σκέψεις στα μπλογκς. Στη Μαρία μου, το μικρό ανάλογο, πού όσο μικρή (ανάλογα) είναι, τόσο μεγάλη χαρά μεταδίδει σε ένα μπλόγκ γεμάτο χιούμορ και ευαισθησία. Στη σταλαγματιά, μια άνασα θηλυκής δροσιάς και συναισθηματισμού, ένα αστέρι στην παρέα μου. Στην αύρα μου την εσπερινή, την αιώνια γυναίκα την ευαίσθητη γραφή που αγγίζει με την ειλικρίνεια και την ομορφιά του χαρακτήρα της. Στην μικρή μου παπίτσα τη Daisy, που της εύχομαι και περαστικά, πάντα γλυκειά και πάντα ερωτευμένη.

Στην καινούργια μου φίλη  Effie, που πέρασε για ευχές και την καλωσωρίζω.  Στην σπιτόγατα, με τα υπέροχα αλλά και προκλητικά  κείμενα. Στον Μάνο φυσικά, τον μπαμπάκα, τον καλό μου φίλο με τα ψαγμένα και πρωτότυπα ποστ που μαζί με την m00nchild Αναστασία (μας λείπει) είναι από τα πιο όμορφα μπλογκικά ζευγάρια. Στην aa-duck μου, το παπί της μπλογκόσφαιρας με την απελευθερωμένη, σημαντική και γνήσια γυναικεία γραφή. Στο πράσινο λικεράκι μου, με το φθινοπωρινό του μπλογκ αλλά τόσο κρυστάλλινο και καθαρό. Στην γλυκειά μου DeeDee, που με χιούμορ και φαντασία ξέρει να μας ταξιδεύει στον κόσμο της σκέψης της. Στην  φίλη μου τη νεραϊδόσκονη μια πολύ νέα μπλόγκερ που άνοιξε τα διαδικτυακά της φτερά πριν λίγες μέρες για να μας πασπαλίσει ζάχαρη από την ψυχή της. Στην artist, ίσως την πιο μικρή μου αναγνώστρια, που έχει φτιάξει ένα μπλογκ με ευαισθησία για τον άνθρωπο και αγάπη για την καλλιτεχνία και τους στίχους. Στην αγαπημένη μου τρελοφαντασμένη που έχει ταξιδιάρικο μπλογκ με άρωμα γυναίκας. Στους φίλους μου hitchhichker και ραδιοκέφαλη με την ενημερωτική κυρίως πλευρά των μπλογκς και αγάπη για τις συναυλίες.

Στην γλυκειά μου φίρα που ταξιδεύει κι εκείνη σαν μικρή νεράιδα στον κόσμο μιας λιλιπούπολης. Στο «ακουστικό» ψιθυράκι μου με την καλή καρδιά και το καθημερινό της μπλογκ -λεύκωμα ψυχής. Στην όμορφη Candy ένα δροσερό και ζαχαρένιο όνειρο, στον γήινο κόσμο μας.  Στο πατριωτάκι μου τη Ζωή με την δυναμικό και αποφασιστικό γράψιμο. Στην nonblogger ψυχή μου που βρίσκεται καιρό στη συντροφιά και συνταξιδεύουμε. Στην anamella τη νέα μου φίλη που μας πηγαίνει με την πένα της στον κόσμο των αγγέλων. Στην αλεξάνδρα μας με την φθασμένη συγγραφική πένα

Αλλά και όλους εσάς που λείπετε και δεν μπορείτε να αφήσετε σχόλιο, τους non bloggers που με επισκεφτήκατε και δεν γράφετε, όσους πέρασαν από εδώ… σας ευχαριστώ και αντεύχομαι…

Καλή χρονιά.

