Από τη σελίδα στο YT της eldimi eldimaki !

»Εκείνοι που έχουν εντρυφήσει στην ζωή,που ρούφηξαν το απόσταγμα της,μιλούν με ένα ιδιαίτερο τρόπο,βουτούν τον κονδυλοφόρο τους στο μελάνι της ψυχής και μεταμορφώνουν τις πληγές σε αναλαμπές φωτός, που γίνονται τραγούδια! Κυρίες και κύριοι Βασίλης Πουλημενάκος…. Αναζητήστε το,μην λέω και πολλά…http://tovivlio.net/%CE%BC%CE%B9%CE%B…

» Μια στάλα βροχής»

Και τώρα που είμαστε υπό διάλυση
κράτησε ετούτο το φιλί στα μάτια σου
κι άσε μου να σου πω
»πως οι νύχτες μου ανάμεσα στα όνειρα κύλησαν»

Στέκομαι στο ψιχάλισμα της βροχής
και μέσα στην παλάμη μου κρατώ
μια στάλα από ένα όνειρο
που από τα δάχτυλα κυλά

Όπως βουρκώνω,όπως βουρκώνω
λέω μάνα μου…Από τον ήχο του βιολιού να γλίτωνα…
κι από το δάκρυ του ουρανού
που τις κονδυλιές στην άμμο σβήνει

Όλος ο κόσμος μάτια μου
Το άπειρο,το άπαν
μια στάλα της βροχής είναι μοναχά
που περιέχει ένα όνειρο,ένα χάδι.

eldimi eldimaki

»Ακόμα βρέχει»✿ڿڰ ♥ ♪♫ Από το άλμπουμ ✿ڿڰ ♥ ♪♫ «Μια κονδυλιά στην άμμο» 2013
Στίχοι: Βασίλης Πουλημενάκος
Μουσική & ενορχήστρωση: Παναγιώτης Λιανός (Συν Πλην)
Ερμηνεία: Μαίρη Αθανασίου
Πιάνο: Ράνια Ααρών
Βιολί: Δημήτρης Καζάνης

Μόλις πήρα
στο χέρι
μια σταγόνα βροχής
που κρατούσε φυλακισμένο
ένα όνειρο.

Έκλεισα τα μάτια
αφήνοντας τη
να γλιστρήσει
στα δάχτυλα απερίσκεπτα..

Κι εκείνη έπεσε
κι έσπασε στο χώμα.
Κι ακόμα βρέχει
ακόμα βρέχει και γλιστρά…

Τα τραγούδια του άλμπουμ
1. Πες μου την ώρα
2. Μια κονδυλιά στην άμμο
3. Απόψε γίνε θάλασσα
4. Μια συννεφιά…
5. Αναβοσβήνει ο Ουρανός
6. Ακόμα βρέχει

Αποποίηση.Τα πνευματικά δικαιώματα του τραγουδιού ανήκουν στους Παναγιώτη Λιανό και Βασίλη Πουλημενάκο,και η ηχογράφηση στο studio praxis (Κώστας Παρίσης)
Disclaimer.The copyrighted song owned by holders of the and the recordings to studio praxis.